شهادت ۳ نفر در حادثه تروریستی زاهدان-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

شهادت ۳ نفر در حادثه تروریستی زاهدان

روابط عمومی قرار گاه سپاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق آمار شهدا و مجروحان سپاه و بسیج در حادثه تروریستی روز گذشته در زاهدان را اعلام کرد .
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 01
کد خبر: ۱۵۲۵۹۵

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ ابراهیمی زاده روز شنبه آمار شهدا نیروهای سپاه و بسیج در حادثه تروریستی روز گذشته را سه نفر اعلام کرد و گفت : در این حادثه سرهنگ پاسدار سید حمید رضا هاشمی ، محمد امین آذر شکر ( نیروی خرید خدمت ) و محمد امین عارفی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

وی همچنین آمار مجروحان نیروهای سپاه و بسیج در این حادثه را ۳۲ نفر اعلام کرد.

 

استاندار سیستان و بلوچستان شب گذشته اعلام کرد: در حادثه تروریستی روز جمعه در زاهدان ۱۹ تن جان خود را از دست دادند.

 

حسین مدرس خیابانی اظهار کرد: در این حادثه ۱۹ نفر جان خود را از دست دادند و ۲۰ تن نیز زخمی شدند که بخشی از نیروهای انتظامی نیز جز این افراد هستند.

 

وی یادآور شد: عده ای آشوبگر که متعلق به گروه های تروریستی وتجزیه طلب که هویتشان مشخص است در پوشش نماز جمعه به یکی از محل های انتظامی به قصد تصرف حمله و اقدام به سنگ پراکنی،پرتاب مواد آتش زا و تیراندازی کردند.

 

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مردم با تروریست ها همراهی نکردند ،یادآور شد: طبیعی است که واکنش نیروهای انتظامی به این افراد قاطع بود، در تیراندازی این افراد، مردم نیز تیر خوردند. 

 

مدرس خیابانی تصریح کرد: کسانی که قصد تصرف پاسگاه را داشتند تروریست بودند و این افراد در ادامه اقدام به آتش زدن اموال عمومی کردند؛ این افراد چند فروشگاه زنجیره ای متعلق به مردم را غارت کردند و آتش زدند و به بانک ها و مراکز دولتی نیز آسیب رساندند.

 

یک منبع مطلع در زاهدان هم امروز از کشته شدن ۲ نفر از اعضای گروهک جیش الظلم در حادثه تروریستی روز گذشته زاهدان خبر داد.

 

این منبع مطلع امنیتی گفت : کشته شدگان "عبدالمجید ریگی "و "یاسر شه بخش" هستند که در حوادث روز گذشته زاهدان کشته شدند. این افراد قصد داشتند ضمن تحریک مردم ، نسبت به تخریب اموال عمومی و کشتن مردم عادی و همچنین ماموران انتظامی اقدام کنند./ ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار